czwartek, 5 marca 2015

Poduchy za grosze

Jako, że prace twórcze z meblami zostały zakończone, zabrałam się za coś z innej beczki.
Ostatnio bardzo spodobały mi się poduchy z dzianiny. 
Niestety moje "druciane" umiejętności są na poziomie szkolnego szalika, 
o tzw. warkoczach mogłam tylko pomarzyć. 
Potrzeba jednak matką wynalazku.  
W szmateksie za całą jedną złotówkę nabyłam sporej wielkości dzianinowy sweterek. 
Kolorek taki jak chciałam, no i oczywiście z warkoczami.


Tak oto po kilku przeszyciach i wycinankach powstały dwie duże poduchy.



 Milutkie i ciepluche. 
Przyjemnie na nich złożyć główkę przed telewizorem.
 Reszta sweterka posłuży mi natomiast do uszycia torby.
 Efekty następnym razem.

95 komentarzy:

  1. Też kupuje swetry, mimo, że warkocz potrafię zapleść na drutach, to jednak x gotowego szybciej i duzooooooooo taniej

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. bo mi za szybko wysłało ;-) śliczne te Twoje poduchy, uważam, że tekstylia wszelakie dopełniają wystrój domu, potrafią go też radykalnie zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super pomysł. Sweter można kupić w lumpeksie i powłoczka gotowa:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne poduchy , zachwycają urodą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pomysłowo wykorzystany sweter:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie powtórne wykorzystanie rzeczy :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń

  7. Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i efekt! Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam taki patent w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, zrobiłam taką poduszkę... niestety nie mam zdjęć, bo od razu zabrała mi ja siostra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba czas przejrzeć szafę w poszukiwaniu starych swetrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poduchy! Zazdroszczę Ci talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że to dobry pomysł na gwiazdkowe prezenty dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam podobne poduchy jako mikołajkowy prezent dla mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie robiłam porządki w szafie i mam kilka swetrów których chcę się pozbyć. Uszycie z nich takich poszewek to świetny pomysł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze też na to wcześniej nie wpadłam... ;-) Czas zrobić porządki w zimowych swetrach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny sposób :D Nie wpadłem na to :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł :) Na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na wykorzystanie starego swetra.
    http://meblearkadius.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no, świetny pomysł na wykorzystanie swetra :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł świetny, aby stary sweter zamienić w poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, inspirujące. Myślę, że sama też tak zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne podejście i doskonałe inspiracje na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowity jest ten pomysł :D Nigdy bym na to nie wpadła...

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie intrygujący pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały pomysł :) Blog widać że prowadzony z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podobają te poduszki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Taką poduszkę to bym chciała mieć

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł! :) Gratuluję kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł :) Jestem ciekawy co jeszcze zrobisz

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz talent! Piękne poduszki, nigdzie nie znajdzie się takich samych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie ręcznie robione poduszki są 100 razy lepsze niż te zakupione w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fany pomysl. Rzeczywiscie ładnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  35. No i bardzo dobre pomysły! Ważne, żeby było ciepło i zgodnie z obecnymi trendami

    OdpowiedzUsuń
  36. No i poduszki zyskały nowe życie :) Bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo kreatywne wykorzystanie strego swetra :) Podziwiam za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje się to być proste, muszę zrobić takie poduszki :) Efektem pochwalę się.

    OdpowiedzUsuń
  39. Niby zwykły stary sweter a może nadać drugie życie poduszkom :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie wolę takie własnoręcznie robione poduchy niż te ze sklepu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. W sklepach jest masa poduszek, różne kolory i wzory ale te własno ręcznie robione są o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) Nic dodać, nic ująć :D

      Usuń
  42. Świetne wykorzystanie materiałów, można sobie zrobić takie poduszki, jakie tylko się wymarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wykorzystane materiały, świetny pomysł jak z niczego zrobić naprawdę coś gustownego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Sama od niedawna wykonuje takie poduchy :) Zazwyczaj wybieram bawełniane już nie używane koszulki itp.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wczoraj skończyłam pierwszą własnoręcznie robioną poduszkę, wyszła super :) Na pewno zrobię jeszcze jedną.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog. Lubię blogi tego typu ponieważ bardzo mnie inspirują. Super

    OdpowiedzUsuń
  47. Super poduszka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Super blog. Bardzo fajna tematyka jest poruszana na tej stronce. Na pewno będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog. Jestem pod wrażeniem. Na pewno będę polecała tę stronkę swoim znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny sposób na sweter :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie się to prezentuje. Uwielbiam taki styl. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nadawanie drugiego życia starym przedmiotom jest świetnym pomysłem. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Poduchy wprost idealne na długie zimowe wieczory :) Blog pełen pomysłów i inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  54. Pełno jest takich blogów, ale ten jest wyjątkowy i oryginalny :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomysłowy blog, pełno na nim super prostych sposobów na zrobienie czegoś pożytecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobry pomysł na wykorzystanie starego sweterka. I jaka oszczędność!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten post jest motywacją dla wszystkich aby również zrobili takie super poduszki :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajny i ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Lubię blogi o takiej tematyce. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się tematyka tego bloga. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się tematyka tego blog. Interesują mnie tego typu rzeczy. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  61. Pomysłów nie brakuje, wiele tu można znaleźć inspiracji :) Warto tu zaglądać. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny post, świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Blog jest super, obfituje w inspiracje i ciekawe pomysły :) Proste i tanie sposoby na dekoracje wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  67. Poduchy z dzianiny prezentują się świetnie! Kilka chwil i można nadać nowe życie dla przedmiotu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Na pierwszy rzut oka widać, że blog prowadzony z pasją, a po wczytaniu się w posty mamy tylko potwierdzenie tego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny blog, bardzo ciekawa tematyka, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciekawy pomysł. Przecież nic nie może się zmarnować.

    OdpowiedzUsuń
  71. Super to wygląda. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ciekawy pomysł do wykorzystania we własnych aranżacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Można wykorzystać stary sweter i zrobić i dać mu piękne nowe drugie życie? Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ciekawe i unikalne pomysły na aranżację :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)))