piątek, 9 maja 2014

Dziura !!!

Wymyśliłam Sobie oczko wodne. Wymyśliłam właściwie znalazłam sposób na odprowadzenie Wody oo rynny.Kamienny strumyczek, który odprowadzał wodę do tzw. suchego oczka, dość płytkiego gdzie woda mogła sobie swobodnie odparowywać. Właściwe oczko wodne nie mogło do tej pory powstać ze względów logistyczno - budowlanych. Przyszedł już jednak czas i okazja, że z pomocą miłych panów z kopareczką postała dziura i ogromny kopiec ziemi. Od jutra zaczynam budowę i przebudowę i już nie mogę doczekać się efektów.




Oczko ma miec Charakter naturalnego zbiornika wodnego Bez sztuczności i zbędnej przesady. Pomysłów i koncepcji mam w głowie JUZ Z 1000 ...
NIE zaszkodzi jednak poszukać Inspiracji w internecie. 

www.oczka-wodne.com

www.ogrod.freeisoft.pl
www.gazetadom.pl
www.favore.pl
www.info.e-ogrody.pl
www.firmy.net

Pracy przede mnóstwo, ale mam nadzieję, że efekt będzie niepowtarzalny. Potem wreszcie będzie można zagospodarować całe podwórko. 


W Miedzy czasie powolutku ale wytrwale powstaje bieżnik. 

2 komentarze:

  1. Fantastyczny ten pomysł z oczkiem wodnym. Bieżnik cudny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Będzie miło Ciebie gościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak bedzie wyglądało oczko po zakonczeniu prac. To bardzo dobry pomysł aby było zasilane naturalnie. Piekny bieżnik dziergasz:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)))